Teknoloji

‘Dijital Yardım Masası’ ile uzaktan çalışanın işi kolaylaşıyor!

Artık çalışanların karşılaştığı yazılım ve donanım sorunlarına sorunsuz dahi teknik destek verebilen ‘Dijital Yardım Masası’ ile; Telekomünikasyondan üretime, sigortacılıktan medyaya, perakendeden e-ticarete farklı branşlardaki şirketlerin iş süreçleri hızlanırken, maliyetleri düşüyor ve iş verimlilikleri artıyor.

Türkiye’nin dijital müşteri deneyimi merkezi Turkcell Global Bilgi, kurumsal müşterilerine sunduğu dijital hizmetlerden biridir. ‘Dijital Yardım Masası’ ile son kullanıcıların iş süreçlerinde yaşadıkları sorunlar için uçtan uca analiz temeli sağlar. Yurt içi ve yurt dışındaki kullanıcılara yerinde ve uzaktan destek teknolojileri sunan ‘Dijital Yardım Masası’ ile az kişi ile sorunlara çok kısa sürede müdahale ediliyor.

Bu sayede uzaktan analiz modeli ve teknolojisi ile ‘toplam çözüm bulma süresi’ kısaltılmıştır. Çalışanın bilgisayarındaki yazılım sorunları uzaktan hızlı bir şekilde çözülürken; Donanımsal sorunlarda yerinde güçlendirme, kesim değişimlerinde ise teknik servis hizmeti verilmektedir.

Çalışanın karşılaştığı sık ve tekrarlayan problemler tespit edilerek kökten ve kalıcı çözüm sağlanır. Böylece cihaz sorunları nedeniyle iş süreçleri kesintiye uğramaz; Müşteri ve çalışan memnuniyetinde %93’e varan artış sağlar.

GÖRÜNMEYEN HUSUSLARIN ÖNCEDEN BELİRLENMESİ

Turkcell Global Bilgi’nin bir diğer dijital hizmeti olan Sesli Yanıt Sistemi (IVR) teknolojisi ile Dijital Yardım Masası’nda oluşabilecek sorunların da önüne geçilmektedir.

Daha önce kullanıcının cihazına yüklenen otomasyon yazılımı, sorunu kullanıcıdan önce görmekte ve artık kullanıcı fark etmeden sorunu çözmektedir. Yazılı ve sesli kanallardan ulaşılabilen Dijital Yardım Masası, yapay zeka ile de etkileşimli çalışıyor. Sistemde bulunan robot yazışma uygulaması sayesinde; yazışmalar analiz edilir ve otomasyon ile uygulamalara bağlanarak insan emeği gerektirmeyen bir süreç yönetilir.

Ayrıca dinleme özelliği bulunan ‘speech to text’ teknolojisi ile telefon aracılığıyla sisteme ulaşan kullanıcıyı ilgili uygulamalara bağlayarak sorunu çözmektedir. Dijital Yardım Masası’nda kullanıcılara taşınabilir cihaz eki de sunulmaktadır.

“MÜŞTERİLERİMİZİN DEĞERLENDİRME ORANINI SADECE İLK 6 AYDA YÜZDE 60 ARTIRDIK”

Sundukları Dijital Yardım Masası hizmeti hakkında konuşan Turkcell Global Bilgi ve Teknoloji Operasyonları Genel Müdür Yardımcısı Cengiz Arslan; “Dijitalleşme ve uzaktan çalışma ile işler hızlanırken, birçok segmentte dijital teknik destek ve analiz ortakları arayışı arttı. Şirketler, artan teknik abutment gereksinimleri için dijital analitiğe başvurdu.

Zamanının değerini bilen çalışanlar ise teknik ve donanımsal sorunlardan doğabilecek performans kaybı yaşamak istemezler, bu sorunları ivedilikle çözmek isterler. Bu noktada güçlü bir dijital kasaya sahip yerli analiz ortağı olarak; Müşterilerimize çok kısa sürede çözüm sağlayan benzersiz dijital hizmetler sunuyoruz.

Bunlardan biri olan Dijital Yardım Masası hizmetimiz ile; Sadece ilk 6 ayda müşterilerimizin analiz oranını %60 artırırken, iş süreçlerinin kesintisiz işlemesini sağlayarak hem operasyonel hem de dolaylı ticari fayda sağladık.”söz konusu.

9 FARKLI ÜLKEDE MÜŞTERİ TALEPİNDE YÜZDE 30 ARTIŞ, MÜŞTERİ PORTFÖYÜ

“Turkcell Global Bilgi, yenilikçi teknolojileri ile firmaların yerli çözümlere ulaşmasını sağlayarak ülke ekonomisine doğrudan ve dolaylı olarak katkı sağlıyor” diyen Cengiz Arslan, Dijital Yardım Masası çalışmalarına yurt içi ve yurt dışında artan talep hakkında da şunları söyledi:

“Geçen yılın aynı dönemine göre Dijital Yardım Masası ürünümüzün tercih edilme oranında yüzde 30’luk bir artış sağladık. Son olarak telekomünikasyon, üretim, dokuma, medya, sigortacılıktan perakende sektörüne kadar birçok farklı firmaya yurt içi ve yurt dışında, uzaktan ve yerinde Dijital Yardım Masası hizmeti veriyoruz.

Dijital Yardım Masası hizmetimizle 9 farklı ülkedeki tüm çalışanlarını bir araya getirerek müşterilerimizin hızlı ve dijital analiz almalarını sağlıyoruz. Yılın geri kalanında ise şirketlerin dijital dönüşümüne ve bu alandaki taleplerini karşılamaya odaklanıyoruz. Unutmayalım ki kaynakların verimli kullanılması teknolojinin iş süreçlerine uyarlanmasıyla mümkündür.”

 

KAYNAK: HABER7

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu